Monday, May 9








Dziś jestem po maturze z histori sztuki.
Nie ukrywam, że nie jestem zadowolona z tego jak napisałam, a patrząc ile czasu na to poświęciłam...
No ale nic. W piątek czeka mnie jeszcze rozszerzona geografia.
Tak, właśnie w ten piątek, dokładnie 13  !!!!!
Ale wszyscy mówią że to na szczęście , więc i ja w to wierzę.
Od piątkowej matury zależy czy będę miała szansę starać się o dostanie na architekturę.
Można sobie wyobrazić jak o tym marzę . :)
Trzymajcie więc mocno kciuki.
A ja z moimi stokrotkami na oknie, idę na pyszną herbatę i znów zasiadam do ksążek.
Geografio witaj! Podczas 3 dni można się przecież dużo nauczyć prawda. ?


    







Wczoraj słuchałam w radiowej trójce ich koncert.
Są niesamowici i naprawdę nie pozwalają mi zasnąć nad książkami.
Ich muzyka i majowe słońce gwarantują dobry humor nawet pomimo matur.
POZDRAWIAM !!!


2 comments: