Thursday, April 5

Drabina w wiosennej szacie


Jest słońce !
Od samego rana pięknie świeci. W końcu po tych deszczowych dniach, obudziłam się z letargu :)
Przez dwa ostatnie dni przenosiłam się tylko między kanapą a łóżkiem, czytając książkę i oglądając wasze blogi.


Drabinki nie miałam serca odstawiać do piwnicy po ostatnich świętach , i wyczarowałam dla niej wiosenną szatę :)
Różowa pastelowa osłonka to nowy nabytek, i pięknie uzupełnia się ze świeżutką stokrotką. Nawet nie wiedziałam że można już dostać na targu te kwiaty, a tu proszę.



Zajączki zdominowały mój pokój :)




  

Póki co w domu roznoszą się zapachy pieczonego mięsa. Ale już nie długo, ku mojej radości, czas na słodkie wypieki ! Zapach pieczonych ciast bardzo świątecznie mnie nastraja !

 

A tu jeszcze tegoroczny wianek. W tamtym roku miał nieco bardziej naturalny charakter, ale w tym roku , mojej mamie wydał się 'za smutny' więc przeszedł małą zmianę :)

 

 

Niektórzy mówią , przecież to tylko dwa dni... Dwa dni, ale jakże Ważne Dni.
Między zakupami, dekoracjami, i kuchennymi przygotowaniami znajdźmy czas na chwilę zadumy,
aby potem prawdziwie przeżyć Dwa Dni Wielkiej Radości .

Pozdrawiam,
                
         _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


7 comments:

  1. Zające w paseczki rządzą!
    Myślałam, że już czuję przesyt, ale te przekonały mnie, że niedosyt zajęcy z gatunku "wielkanocnych".
    Pozdrawiam,
    dziki lokator

    ReplyDelete
  2. Drabina jest fantastyczna! Od tej chwili moja lista marzeń powiększyła się o kolejną pozycję :) Fajnie byłoby znaleźć gdzieś taką używaną, lekko podniszczoną. Pomalowałabym ją pewnie na biało ;) .....jedyny problem: co na ten pomysł powie mój P.? On raczej nie przepada za takimi pomysłami a wszelkie drabiny schowałby w piwnicy :( Może jednak z czasem przekona się do moich koncepcji.

    Kwiatuszki i króliczek siedzący na drabinie skradły moje serce! :)

    ReplyDelete
  3. Już nieraz miałam chrapkę na drabinkę-w Twojej odsłonie wiosenno-świątecznej prezentuje się super!Będę stałą bywalczynią-bo tu jest miło i klimatycznie:)Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Wow, przepięknie wygląda ta drabina z dodatkami! jestem zachwycona!
    Wszystkiego dobrego na święta!pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Cieszę się , że drabina i zajączki i wam przypadły do gustu :)
    A jutro wieczorem zamierzam szykować pisanki.
    Sama jestm ciekawa co z tego wyjdzie, hihi.
    Radosnych Świąt życzę już dziś, choć pewnie życzenia złożę Wam jeszcze króciutko przed samą Wielkanocą!
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    ReplyDelete
  6. Cudowne dekoracje!
    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete