Friday, December 28

It's the most wonderful time of the year

 

Jak dla mnie Święta trwają nadal. Nowe najcieplejsze , prawdziwie :JUL:owe "papucie" :D
ulubione cukieraski + pierniki, jako nieodłączne składniki Świąt, muzyka tylko na tą porę roku,
 i standardowy zestaw Leniwca - kocyk, herbatka i książka. Po codziennych świątecznych rozjaz-
dach dopiero teraz prawdziwie odpoczywam. Więc odkładam wszystko na później, a w kalenda-
rzu kilka następnych dni oznaczam na czerwono, jako Boże Narodzenie. :D Bo czy nie tak powin-
no być ? Przecież tak pokaźnie zapakowanych lodówek nijak nie da się opróżnić w dwa dni ! :D
 
 

Tylko gdzie ten śnieg ? Tak wspaniale wyglądałby z dzisiejszym słońcem !
Nadal Dobrych Świąt,

12 comments:

  1. Dobrych Świąt :))

    Przyłączam się!

    ReplyDelete
  2. no tak, papucie są uzależniające ;) chociaż ja już powoli wypadam z nastroju...nosi mnie ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybym nie była u rodziców , też pewnie, bliżej by mi było do Nowego Roku niż do Świąt. A tak, mam wymówkę, na długie lenistwo :)

      Delete
  3. Klimat świąt wszechobecny, świece, lampki, choinka. :)

    ReplyDelete
  4. o jakie fajne papucie:P......zapisuje sie do Twojego klubu i dobrych swiat:P***

    ReplyDelete
  5. i tego się trzymajmy kochana! :))) świętuj ile wlezie a papucie pierwsza klasa! ale Tobie ich zazdroszczę:)))) buziaki i smacznego hehe

    ReplyDelete
  6. Papucie super!Miłego leniuchowania!Ja mam takie, nie planowane, bardziej przymuszone w towarzystwie antybiotyku;)no to skoro tak, to Wesołych Świąt nadal i Happy New Year!:))

    ReplyDelete
  7. świetne te kapcie:-) Odpoczywaj ile się da!ja bardzo lubię te dni pomiędzy świętami a sylwestrem:-) pozdrawiam!

    ReplyDelete