Saturday, March 16

Saturday


Dobra sobota dziś. Nawet zdjęcia same wychodzą. Obrazki przewijają mi się przed obiektywem. :) Mam kompletnie wolny dzień. Samoistnie (!!!) obudziłam się punkt 8:58. Jak nigdy tak "rano" w sobotę, i to bez budzika!  :D Ale tak to chyba miało być, bo cały dzień tak jakoś wychodzi sam z siebie, i całkiem miło jest :) Poćwiczyłam z rana, posprzątałam , poskładałam pranie, wywiesiłam pościel na słońce, i wietrzę kanapowe narzuty. Plus zrobiłam pyszny koktajl. Odpoczywam. Mam czas na blogi. I nie wiem czy to te endorfiny po porannych ćwiczeniach, czy to te słonko, (które powoli wygrywa w rozgrywce z zalegającym jeszcze śniegiem), czy może lumpkowe zakupy, które wczoraj ładnie się udały :D , czy wczorajsza wygrana Stocha (pewnie jeszcze nie wiecie, że jestem fanką skoków narciarskich...:) ), wreszcie to może wczorajsza czekolada z wiórkami ( którą taaak, grzesznie wczoraj zjadłam , przyznaję, ) a może to ta cudowna świadomość, że za półtorej tygodnia będę w domu, sprawia , że wszystko jakoś tak ładnie dziś wygląda. 

#kefir  #mleko  #banan  #truskawkowy i wiśniowy od babci-eko-dżemor  #płatki owsiane i żytnie

#a w dzisiejszych chmurach dostrzegam lato


Nie wiem, co jest tego przyczyną, ale grunt, że DOBRZE DZIŚ MI SIĘ ŻYJE.  


Czego i Wam ogromnie życzę.
Dobrego weekendu.




  ♫ good life 

12 comments:

  1. Koktajl wygląda wspaniale...i tak pewno smakuje:-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. dooobry był :) to prawda. dzięki za odwiedziny !

      Delete
  2. cieszy mnie to bardzo, że taka pozytywnie nastawiona do życia jesteś:)
    tylko kochana coś Ci zdjęcia powyłaziły:)))
    uściski

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajaj, dzięki. na mojej przeglądarce było okej. strasznie mnie to denerwuje , że co przeglądarka to inaczej blogger działa. Próbowałam zaradzić, żeby zdjęcia nie traciły na wartości, ale niestety się nie udało, i musiałam zrobić po staremu, eh.../
      .
      a co do życia, to tak. dzisiaj duży optymizm był :D
      pozdrowienia !

      Delete
  3. Szczęście składa się z małych przyjemności. Jesteś tego kolejnym dowodem :)

    ReplyDelete
  4. i tak trzymaj =)
    klimatyczne foteczki, tak jak lubię!
    buziaki ;)

    ReplyDelete
  5. Oh kochana! i w tym czasie blogowym i u mnie byłaś :) dziękuję :*:*:*
    zdjęcia cudne :) ja od rana dzis mam gości więc dzień zleciał nie wiadomo kiedy :) ściskam mocno i zazdroszcze powera, bo mnie ciągle ostatnio nieustannie brak siły :)

    ReplyDelete
  6. bardzo klimatycznie u Ciebie:)i ten koktajl porposze o przepis z dokładnymi proporcjami:)dawno mnie u Ciebie nie było, ale jestem oczarowana!:):):)ściskam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm proporcje, będzie ciężko jak się robi coś na oko.. :>
      Ale tak , żeby na szklankę , i jeszcze trochę było : :D
      więc wszystko około :
      3/4 szklanki kefiru + 1/4 szklanki mleka + banan + 3 łyżki dżemu (smak według uznania) + 4 łyżki płatków ( ja dałam dwie owsianych i dwie żytnich ).
      No i kolorowa słomka dla uśmiechu :P
      pozdrowienia !

      Delete
  7. wowwwwww dodaje sie dżemu no proszę,wypróbuje bo uwielbiam wszelkiego rodzaju koktajle:)dzięki sliczne!:)

    ReplyDelete
  8. Tyle pozytynych myśli przekazujesz, zawsze ! :)

    ReplyDelete
  9. Wypiłabym taką meiszkankę :)

    www.feelharder.blogspot.com

    ReplyDelete