Friday, August 23

TART WITH BLUEBERRIES




Nie chwaląc się, wygląda pięknie. Ale czy równie dobrze smakuje ?!  Będzie degustacja. Wszystko się okaże. Jak się udała, dostaniecie jutro przepis. A jak nie, to hm... no cóż, przepis widocznie nie był zbyt najlepszy, bo ja przecież zrobiłam wszystko doskonale... (hihihi, bo taki ze mnie przecież  wybitny cukiernik ^^ :D ). A tak poważnie to marzę o tym , żeby udało się ją chociaż pokroić... to moje pierwsze kruche ciasto, i bałam się je nawet wyłożyć z foremki... (która , z racji swoich lat, pozostawia niestety wiele do życzenia...).  Trzymajcie więc kciuki, żeby udało się chociaż przełożyć porcje w całości na talerzyki ;)  Dobrego weekendu !

4 comments:

  1. już wiem, kto mnie nauczy robić dobre zdjęcia ciast ! :) na pewno będzie pyszna :) jest piękna!

    ReplyDelete
  2. Jaka by nie była, na zdjęciach wygląda bosko!

    ReplyDelete
  3. czuję, że jest , albo nawet już BYŁA pyszna:)))
    i jak?
    tez musze upiec jakieś ciacho... może własnie tartę?:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie wygląda i wydaje mi się że równie dobrze smakuje :) Daj znać :))

    ReplyDelete