Monday, September 23

' EAT. PRAY. LOVE.' AND SAIL ! PART 2 - BYE SUMMER


Tak na zakończenie lata. Post miał być wczoraj, ale niestety internet odmówił współpracy. To lato było dobre. Spokojne i ciepłe. Odpoczęłam,przeczytałam sporo książek. Całkiem miło się wakacjowało ;) 
A tymczasem można powiedzieć , że oficjalnie  jestem studentką trzeciego roku architektury  i urbanistyki !  I choć nie zawsze jest kolorowo, to jakoś taki człowiek szczęśliwy teraz chodzi ;) Zobaczymy co przyszłość przyniesie, ale póki co, jest dobrze! A teraz , mam jeszcze tydzień do rozpoczęcia następnego roku. Więc zbieram siły po ostatnim maratonie "kampanii wrześniowej", spędzam czas z rodziną, robię zdjęcia, spaceruję , podlewam coraz bardziej rozrastającą się kolekcję zielonych roślinek na oknie (Juuupi ! - nawet 'bezlistny benjamin' wypuścił sporo nowych listków !)  i wdycham jesień w powietrzu. Ogólnie mam się całkiem dobrze :) Mam nadzieję, że Wy także witacie jesień w dobrych humorach. 

GOODBYE SUMMER . HELLO AUTUMN !

Dziękuję, że zaglądacie, pomimo mojej nieobecności u Was. Staram się zaglądać, tylko rzadko komentuję. Ale się poprawię ! ;) A co do aktualizacji , to pojawiają się one u Was na paskach bocznych, tylko ze sporym opóźnieniem , no ale cóż, lepiej późno niż wcale ;) 

4 comments:

  1. Cudowne zdjęcia!!Dużo sił na nadchodzący rok akademicki!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. fajne zdjęcia... kocham żagle! i właśnie tak obudzić się i słyszeć wodę... zatęskniłam za tym... może za rok się uda gdzieś skoczyć na parę dni...
    No to moje serdeczne gratulację PrzyszłaPaniArchitekt! :D
    ściskam i pisz częściej, tęsknię :*

    ReplyDelete
  3. genialne są te foty! zwłaszcza to zdjęcie jak stoisz na łódce! mistrzostwo:))))))))
    dobre pożegnanie lata...
    gratuluję zdanej kampanii:) buziaki

    ReplyDelete
  4. :) nie ma co się na Jesień obrażać :)
    Piękne zdjęcia...

    Udanego wtorku :)

    ReplyDelete