Friday, March 14

IS IT SPRING ALREADY ?




No i proszę jaki piękny tydzień za nami. Wreszcie goszczą u mnie tulipany, zrobiło się tak jakoś kolorowo i przyjemnie bardzo. No i szkoda , że to już piąteczek, i że kolejny tydzień za mną, terminy gonią, a tu zamiast za coś się przy tej pogodzie zabrać, to bujam w obłokach, myślę o wakacjach, i wciągnęłam się w czyatnie magazynów ogrodniczych ^^ Ogrodnictwo ?! No tak, nieco to dziwaczne , bo tu ciągle architektura i wnętrza, ale chciałabym bardzo powiększyć wiedzę w tej dziedzinie, i od czegoś trzeba zacząć :) A póki co mam odpoczynek od seriali, więc muszę sobie czymś czas wypełnić :) Zdecydowanie mogłabym mieć dom z dużym ogrodem, a póki nie mam, to mogę się chociaż do roli ogrodnika przygotować :) Poza tym ile kolorów w sobie te gazety mają !!! Wiosna w pełni ;)

Mam nadzieję , że po chwilowym załamaniu pogody, wiosna do nas wróci, i wiosenna kurtka już na stałe przeniesie się z szafy na wieszak ;)

A jak ktoś , jeszcze nie ma mnie dość, to zapraszam na instagram. W końcu i ja tam zagościłam :P  _maedlein  


Dobrego weekendu i do niebawem. 

6 comments:

  1. Bardzo ładny kolor Tulipanów :)

    ReplyDelete
  2. pewnie, że idzie! już jest:) śliczne zdjęcia i jakie ładne biureczko wypatrzyłam:))))))

    ReplyDelete
  3. Cześć, bardzo ładnie tu na twoim blogu, świetny wpis, bardzo pięknie się go czyta, zapewne odwiedze twojego bloga także nie raz bo bardzo jest angażujący w przeciwieństwie do wielu innych blogów - Pozdrawiam Patrycha :)

    ReplyDelete
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    ReplyDelete